Beboerkontakt og flyttesyn

Gennem 25 år har JN Have- og Vicevært Service været en betroet kontakt mellem ejere og beboere. Vi sørger for en professionel kontakt mellem begge parter og hjælper med det hele fra indflytning til udflytning. Vi står for kontakten til over 750 lejere. Skal vi også være kontakten for dine? Så læs mere herunder.

Beboerkontakt

Lad JN Have- og Vicevært Service håndtere din beboerkontakt. Vi varetager løbende kontakt for vore kunders beboere ved personligt fremmøde, mail eller telefon. Få en fast aftale på håndtering af følgende opgaver:
 
– Driftsopgaver
– Problemløsning
– Generelle spørgsmål
– 24 timers vagttelefon ved uopsættelige skader (el og vvs)
 
Din samarbejdspartner som ejer, investor, administrator, formand eller andet
– Udførelse af alt dagligdrift og mange andre ting (se mere under “vi tilbyder”), vi har alt “in house”
– Tilsyn med alt drift på ejendommen iht. gældende lovgivning. Eksempelvis varmeanlæg, ventilationsanlæg osv.
– Udførelse af håndværksmæssige opgaver
– Deltagelse i 1-års gennemgang og håndtering af nøgler
– Alt daglig kontakt mellem ejer, administrator og beboer, det giver en god effekt da beboeren er vant til at se vores navn ved vedligeholdeholdelse inde/ude, ved ind- og fraflytningssyn og meget mere.
 
Vi har været i bybilledet i over 25 år og har derfor en kæmpe know-how.
 
Mere end 750 lejere er allerede tilknyttet 

Flyttesyn

JN Have- og vicevært Service kan hjælpe dig med ind- og fraflytningssyn. Dette er blevet en stor opgave for udlejere, som har mere end én bolig til udlejning, idet der er kommet skærpede betingelser i lejeloven, som har gjort ind- og fraflytningssyn til et krav.

De nye regler i forbindelse med denne form for syn involverer dokumentation i form af ind- og fraflytningsrapporter, som skal udfyldes og sendes til lejer indenfor 2 uger. Hvis ikke dette gøres, kan det have store og omkostningsfulde konsekvenser for dig som udlejer. Derfor tilbyder vi løsningen til dette:

Få en serviceaftale, der lever op til lejelovens regler

Vi tilbyder dig en omfattende løsning, som er specifikt udformet til dig og dine behov. Vi sørger for, at udlejning af dine boliger bliver overskueliggjort ved at varetage alle de tunge procedurer.

Vi faciliterer med:

  • Løsninger til ind- og fraflytningssyn, som er overskuelige, grundige, fleksible samt kundespecifikke
  • Løsninger til beboerkontakt
  • Digital dokumentation af alle rapporter, aftaler og billeder
  • Digital informering om individuelle ønsker og krav.

Alt dette er med til at sikre, at der er en professionel og troværdig dialog mellem dig og dine lejere samt en øget forståelse i forbindelse med ind- og fraflytning. Ligeledes skaber den digitaliserede tilgang også rygdækning, idet alt dokumentation og data bliver indsamlet og behandlet ensartet.

Alle disse administrationsopgaver forsyner dig med en ressourcestærk løsning, som sikrer dig mod tab på lejere.

00:00
00:00

Din foretrukne til flyttesyn i Aalborg og Nordjylland

Vi løser allerede opgaven for mange i Nordjylland:

  • Aalborg
  • Nørresundby
  • Svenstrup

Skal vi også hjælpe dig? Så få et godt tilbud fra os…

…eller kontakt os via formularen herunder:

Kan du se værdien?

Kontakt os for en ganske uforpligtende dialog omkring dine muligheder og specifik ind- og fraflytningsløsning, som er tilpasset din ejendomsportefølje og som sikrer, at du opfylder de nye skærpede betingelser i lejeloven.

hverdage 07:00 – 15:00

Adresse Atletikvej 7, 9230 Svenstrup